landet finns i KGA.

Idag har jag haft en väldigt mysig dag. Mickael och jag åkte ut till vad jag skulle tippa är Karlskogas finaste del som heter typ Lunedet eller något liknande. Där fanns det fin natur, gott fika, söta djur, massa poliser och bäst av allt visade sig Lunedet vara den enda platsen i Karlskoga där man säljer Klings Glass. Som äkta lantis njöt jag av lantluften och det fantastiska sällskapet. Efter detta har vi kollat på VM och jag anser att fotbolls VM är bra mycket roligare än hockey VM. Vore ju dock lite kul att få se lite mer mål men det kommer nog.

 Åsna
 Kanin + kaninunge
 Människa + klings papperskorg
 Get

Ja, det va det om natursköna KGA. Igår spelade vi match och sviterna från gårdagen hindrar mig från dagens träning. Jag säger som vår lagledare Jan - du börjar bli gammal. För det måste ju va det detta beror på? Aldrig förr har man varit så sliten efter 90 minuters spel varenda match, idag värker mina ljumskar och höfter nått otroligt och inte ens en skogspromenad i naturen hjälpte för att mjuka upp litegrann. Inte känns det bättre att gå med sviterna när det blev ännu en förlust. Jag lyckades iaf näta igår och det va ju minst sagt på tiden. Nya tag nästa match, för varje förlust måste ju betyda att vi kommer närmre en seger?

Det va bra så.
Maja Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0