Återförening.

Igår återförenades jag med min gamla kombo Peter Carlsson. I tre år bodde vi i samma hus, fast i varsin lägenhet och i ett år bodde vi tillsammans i lägenheten här i Karlskoga. Numera bor Peter i Hasselfors och jag saknar honom mycket. Förut sågs vi ju varje dag och nu ses vi tydligen så ofta att han inte ens ser ut som samma person längre. När jag kom hem till Peter igår fick jag en mindre chock. Peter hade odlat skägg och skaffat sig en ståtlig lejonliknande man. Han såg ut som en hel karl. För er som numera träffar Peter lika ofta som jag bjuder jag på en före och efter bild:

Jag och Peter.. kombotidennya caveman peter.
Peter före.            Peter efter. 

Vi hade i vilket fall väldigt trevligt igår, vi såg på en mycket bra och allvarlig film som vi kommenterade sönder, vi spelade super Mario och mumsade upp Peters hemmagjorda morotskakor och dumlekakor. Peter lyckades även ha sönder ett glas och hälla ut saft på hela bordet. Ja, allting kändes som gamla goda tider helt enkelt. Det va även kul att träffa Allan och Birgitta igen, de är alltid väldigt underhållande.

Det va bra så. 
Maja Fröjd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0