Att skicka sms till fel person.

När jag sitter och väntar på bussen vid universitetet brukar jag roa mig med att lyssna på musik och läsa någon halvdålig tidning som heter NEWS, tidningen innehåller dock ett mycket roligt avsnitt som heter, fel sms till fel person och jag blir alltid lika road. Jag tänkte att jag skulle bjuda er på denna omgångs felsändningar.

Till: Mamma
Sms: Morsan har träffat en ny kille som är kanske det snyggaste jag sett. Skulle aldrig banga att hångla med honom.
Svar: Vad glad jag blir att du verkar gilla Roger men jag hoppas det är på rätt sätt.
Förklaring: Skulle skicka till en kompis men skickade till mamma.

Till: Chefen
Sms: Hittade inga rena kallingar så jag tog ett par av dina trosor:) Tänk om någon visste, skulle skämmas ihjäl.
Svar: Nu vet jag x)
Förklaring: Skickade till min chef som kom in på kontoret och skrattade ihjäl sig. Min fru som skulle haft smset skrattade också när jag berättade mitt misstag.

Till: Michaela
Sms: hjälp mig, du som är veterinär (eller vad fan du är!) Jag är hemma hos Michalea och hon drog för att köpa cola. Då tog jag upp hennes hamster men sen tappade jag den så nu ligger den livlös på golvet. Vågar inte röra den. Hon kommer om en kvart så svara snabbt. Va ska jag göra?
Svar: Haha, askul Anna! 
Förklaring: Jag skicka fel, men Michalea trodde inte på mig, killen som messet va menat till svarade aldrig och när Michalea kom hem fick hon en chock och åkte till veterinären i stan. Hamstern dog och hon hatade mig i flera månader efter.  

Fruktansvärt skoj! Av någon anledning är det inte lika kul när man själv gjort några riktigt dåliga felsändningar.

Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.felsms.com enjoy :)

2010-03-04 @ 12:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0