Dansa Dansa!

Jag bad precis Pek att dansa lite för mig till låten La Bamba samtidigt som hon plockar med disken. Tyckte att jag förtjänade att bli road efter en hård dag på KAU. Hon sa tvärt nej, och att hon inte gillar att dansa. ''Dansa är en överskattad form av rörelse'' för att citera henne själv. Jag ska påminna henne om detta uttalande kl 00.45 på lördag.

Tänkte precis på en sak också (den totala utmattningen gör mig galen) Min bror är en pappa, min pappa är en bror, min syster är en dotter, min morbrors syster är min mor.  Mycket förvirrande!

Det va bra så.
Maja Fröjd

Nej just det. Vi hade styrketräning på AERO center igår. Vi gjorde sjukt många situps. Idag har jag en grym träningsvärk i halsen och nacken men inte i magen eller låren. Sköna situps det där. Jag skulle vilja låna Becks grannes nackkrage för att hålla mig i vaket tillstånd och orka bära mitt huvud. 

 
Trött Fröjd och skön nackkrage.

Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0