Disco.

Jag gillar disco, man får dansa, dansa, dansa, prata med vänner (buttas med ovänner), klä sig fint och framförallt vara sminkad som en påfågel. Det gillar jag, att se ut som en påfågel runt ögonen. Om några av mina vänner ska på disco är jag oftast inte sen att haka på och gör det ofta rejält. Discoljus tycker jag är ganska häftigt, men att stå discoljus klockan 06.00 nyvaken och med en stor längtan tillbaka till sängen gör att mina positiva känslor till disco plötsligt försvinner. Lampan inne på badrummet har tydligen bestämt sig för att vi ska stanna hemma och inte ränna på Stadshotellet. Han (lampan) vill att vi ska dansa, dansa, dansa i badrummet. Så om det är någon som gillar discoljus så välkommen till Viadukt!

Det var bra så.
Petronella "discolight" Ek

Påfågelögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0