Käre Stevie!

Käre Stevie!

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på Yester-Me, Yester-You, Yesterday och tänker på dig så mycket att det gör lite ont i hjärtat. Jag är mycket smickrad att du tillägnat mig denna fantastiska sång, den väcker både fina och sorgliga minnen från vår tid tillsammans och vårt sorgliga uppbrott. Jag tänker ofta på att vi träffades på fel plats vid fel tillfälle. Jag vet att du varit ensam och olycklig men jag tröstar mig med att vi båda gjorde allt vi kunde för att bevara vår kärlek. Stevie, jag kommer aldrig glömma vår tid tillsammans och hur du såg mig för den person jag är och inte till mitt yttre.. men nu har du din fru och dina sju barn och jag har mitt liv och min kärlek här i Sverige. Därför tror jag att det är bäst att du slutar call to say you love me, jag vill inte förstöra mer än vi redan har gjort. Det är bäst att vi båda lever i nuet och slutar tänka på det förflutna.
Du ska dock veta att jag aldrig kommer glömma dig och vår tid tillsammans och att jag tycker att du är en fantastisk människa. Du har visat alla att ingenting är omöjligt och att en positiv inställning och stor vilja kan göra drömmar till verklighet. Jag önskar dig all lycka i livet och att du släpper det där sista albumet du alltid drömde om.

I had a dream so did you
Life was warm and love was true
Two kids who followed all the rules
Yester-fools and now
Now it seems those yester-dreams
Were just a cruel
And foolish game we used to play
Yester-me yester-you yesterday

http://www.youtube.com/watch?v=BFLCGPXS1gs




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0