LÖÖVE!

Vilken svensk låt är du ?
Resultat: Eloise = Arvingarna.
Du är den som älskar kärlek och den som inte heller riktigt kan bestämma sig. Du är Eloise med Arvingarna.

Ja som ni ser gjorde jag ett facebook test idag från sjuksängen, lycklig blev jag när det stämde så grymt bra att jag till och med lyckades bli barndomsidolernas låt! I många år var jag kär i Kim i Arvingarna, min storasyster var kär i Casper (varför nu alla va det?). Jag hade örngott på kudden med Arvingarna på vilket jag tyckte va supercoolt, men Matilda va snäppet värre och hade en plansch i garderoben där Arvingarna satt nakna i en bastu! Varje år brukade mamma och pappa ta med oss på hemlig resa, som av någon anledning alltid blev en Arvingarna koncert och vi va fruktansvärt nöjda. Varje gång va min högsta önskan att Kim skulle kasta ut sitt super heta svettband till mig i publiken, men han kastade alltid för kort!!

För ett par år sedan spelade Arvingarna på statt och jag och syrran va givetvis där och titta tillsammans med trevligt sällskap. Jag hade vi detta laget gett upp hoppet om att någonsin få det där jävla svettbandet. Men skam den som ger sig! Min dröm besannades då jag fick något ännu bättre, Kims super heta solglasögon! Lyckan va gjord, drömmen va besannad, livet lekte! Att jag halvt slet av armen för att få dom spelar ingen roll, jag har Kims solglasögon i tryggt förvar på Viadukt! Det ni!


http://www.youtube.com/watch?v=30QV3P_pTN8&feature=related ÅHHH så snygg han va Kim!

Det va bra så.
Maja ''<3 Kim'' Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0