Att skicka fel SMS 2.

Nu sitter jag här och garvar så mycket att jag har ont i magen och tårarna rinner. Jag bjuder på lite smakprov från http://www.felsms.com/ . En fantastisk länk som någon okänd snäll människa skickade sist jag blogga om fel sms.

Till: Mamma
Sms: Hurrrrra Jag fick mamma att skriva på. Nu blir det Aiya Napa i sommar med supa, nakenbad i poolen och en jävla massa sex.
Svar: Du ska genast ge tillbaka lappen med mitt samtyckande och jag kommer gå ner till ticket. Inte för att legitimera mig och låta dig åka. Jag kommer se till att ingen kan resa på ditt personnummer så länge inte jag eller pappa är med. Fan så besviken jag är på dig.

Förklaring: Som ni ser så blev inte mamma glad när hon fick mitt felsms. Det var menat till en av mina kompisar som skall åka.

Till: Gustav
Sms: Gustav är verkligen skit snygg, trevlig, rar och jävligt intelligent men det går fan inte att knulla honom. Han är värdelös!
Svar: Inget

Förklaring: Jag grävde ner mig under jorden där. Fy vad jag skämdes. Jag skulle skicka det där messet till en väninna och så råkar jag skicka det till Gustav. Han svarade faktiskt inte, men jag skrev ett förlåt mess efter ett tag.


Till: Brorsan
Sms: Började blöda näsblod i går när jag sög av Rickard. Han spårade ur och blev skitarg och jag skämdes ihjäl.
Svar: Och det berättar du för mig för att? Ska jag ta han om honom eller?

Förklaring: Skickade till min bror istället för min bästa vän.

Till: One night stand
Sms: Har tid för en lunch? Kan vi inte äta vid fridhemsplan någonstans? Måste på apoteket och hämta ut antibiotikan för K. Skulle typ gjort det för 2 veckor sedan :(
Svar: Hoppas för guds skull att du inte menar klamydia eftersom vi hade sex i helgen och vi skyddade inte oss. Varför ska du äta antibiotika?

Förklaring: Skickade till en tjej som jag låg med den helgen. Det var menat till min polare. Klantigt av mig. Lika klantigt av henne att inte var mer nogrann med kondom eller som jag var då jag fick det.

Till: Brorsan
Sms: MMS. Mig med en dildo
Svar: Ahhhhh my eyes. Hur fan kan du skicka det där till fel???????

Förklaring: Jag önskar att det var en mardröm som jag fortfarande vill vakna ur. Skickade mms till min bror istället för min pojkvän


Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0