Working 9 to 5?

Working 14 to 21. Igår hurrade jag högt när min skol/arbetsvecka va över efter ett par dagars hårt slit. Men tji fick jag, för imorses ringde telefonen och nu ska jag snart åka till Gullspång och jobba igen. Men inte deppar jag för det, jobb är alltid välkommet och likaså pengar. Ett plus är även att jag kommer smita in till lilla dirty Harry en sväng imorn innan jag återvänder till Karlskoga.

Såg förövrigt en grupp på facebook igår, den hette något i stil med, vi som inte förstår hur tandkrämen kan komma ut randig. Det är ju faktiskt en sak man funderat på några gånger, jag gick dock inte med. Det finns säkert ett jätte enkelt svar på detta dilemma och jag ville inte värka helt ointelligent.

Nej, det är väl bäst att jag gör mig startklar då. Måste bara tillägga att det är Peckans fel att jag får sitta här och skriva sjukt tråkiga inlägg jämt nuförtiden. Hon tar inte sitt ansvar för bloggen.

Det va bra så.
Maja Fröjd


Kommentarer
Postat av: Sofia

"jag ville inte värka helt ointelligent." haha, kul.

2010-03-26 @ 22:59:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16879

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0