ÅHHH LAMMKÖTT!

Det sägs att kärleken inte har någon ålder, något som min käre vän Pek är ett levande bevis på.
Hon tycker att alla människor är lika mycket värda och dömmer inte människor utifrån deras ålder utan för deras utseende. Nu verkar det som ryktet har gått för idag har två stycken okända pojkar födda 94 lagt till henne som vän på facebook. Hur ska hon kunna välja en man när det finns karlar i alla möjliga åldrar, storlekar och färger att välja på. Vad vill man hellst ha, ett ungt talangfullt lammkött med en charmig målbrottsröst eller en äldre rutinerad man med ett ordentligt jobb och ryggproblem? Det är ju hugget som stucket liksom. Det här med lagom verkar inte existera i Petronellas värld, jag menar två-tre års skillnad som en annan tycker känns bra och lämpligt verkar ju inte direkt göra hennes liv särskilt spännande. Måste även nämna att en utav dessa 94or kallar sig själv för Porris, är det ett bra eller dåligt tecken? Jag vet inte längre hur jag ska vägleda henne i hennes jakt på kärleken.

Det va bra så.
Maja Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0