HÄlgen.

Jag förstår att ni varit ute och svirat i helgen allihopa. För mig och Pek blev det ingen bakfylla den här helgen heller. Så himla skötsamma och rediga jämt. Idag skrattar vi åt alla ljuskänsliga, pizzasugna och törstiga monster. Vi har precis städat lägenheten och snart kommer min kära mamma och Maria och hälsar på och då ska vi käka thaimat, MMM!

I fredags pluggade jag på förmiddagen och sedan ringde de från superfemman och hade dåligt med folk till sin seripremiär så då fick jag rycka in och spela match på fredagskvällen. Det va minst sagt mitt livs sjukaste match. Det blev en förlust. Det bör tilläggas att Gullspångs herrar vann i derbyt mot Töreboda med 1-0. Så jävla gött! På kvällen vart det filmkväll med Mickael. Stackars Pek hon jobbade natt hon.

I lördags tog jag och Pek en tur till Karlstad för att hämta Woodys målvakt som skulle spela premiär mot Immetorp. Jag och Pek va givetvis där, även det blev en rätt konstig match och Immetorp vann kampen. Pek svek även Woodysfirman som vi bildade för ett par år sedan, mycket dålig stil! Kan det va så att hon skiter i det nu när inte Kjell (Erik Knutsson) spelar i det rödsvarta stället längre? Efter matchen körde jag och Pek ut hennes föräldrar på fest, för alla skulle ju festa denna lördag utom just vi. Övrig notering, våra kompanjoner i Rävåsen mötte Kronan och matchen slutade 1-2.  Vi avnjöt återigen lördagen med en film i sällskap av Mickael. Pek körde runt på halva Karlskogas befolkning på natten.

Ja, det va våran helg.. fotboll och filmmys helt enkelt, inte helt fel!
På torsdag är det äntligen dax för Bråten med seriepremiär och det taggas redan litegranna kan jag meddela!

Det va bra så.
Maja Fröjd

ej bakfulla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0