Kärlek, Kärlek, Kärlek

Jag är kär och den här gången är det på riktigt! När jag ser karln pirrar det i hela kroppen, jag blir lycklig, fnittrig, säger konstiga saker och babblar på som en tok. Han, killen, min kille. Han är också kär. Helt störtförälskad i mig. Vi är som ett sånt där par vet ni som är så irriterande som man bara vill köra över dem med bilen. Vi sitter ihop, lämnar inte varandras sida och avslutar varandras meningar. Inom en snar framtid kommer vi flytta ihop och gifta oss. Så kära är vi, vi ska leva hela livet tillsammans.


Detta är min man!

Idag har vi ätit hemmalagad äppelpaj på Via. Lyx i vardagen!


Äppelpaj


Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0