Lagfest.

Gokväll! I helgen hade BIKDAM lagfest. Ojoj.
Lördagen började med resa till Eda och ett möte med serieledarna. Resultatet är idag oviktigt. Påvägen upp kollade vi på film med Arne Hegerfors och hans klassiska fotbollstabbar. Filmen började med självmål och jag blev väldigt nervös och bad om att vi skulle stänga av filmen och titta på något annat. Men icke, jag stoppade då musik i öronen och blundade mig genom filmen. I andra halvlek ligger vi under med ett mål, inte omöjligt att ta igen. Men vad händer då? Jo, ett självmål som hade platsat Arnes tio i topplista. En lätt lobb perfekt avvägd. Det är nog enda gången jag har skrattat när jag har släppt in ett mål. Ska aldrig mer titta på Arnes film, trots att jag gillar Arne. Jag har paxat ensam hemma till nästa bortamatch.

Kvällen bjöd på lagfest. Vilka stjärnor det finns i BIKDAM. Kvällen var väldigt trevlig och jag är fruktansvärt imponerad över att ingen har spillt på golvet. Är det möjligt? Persa gjorde debut på statt och hon verkade glad över vad hon åstakom där. Alla barn var tvungna att skicka ett sms när de var hemma och det skötte de alldeles utmärkt, med några få undantag. Varg var kvar på statt till stängning!  Michelle tyckte att våran säng var alldeles för skön för att gå hem och hon sov tryggt mellan mig och Maja på Viadukt.  

På Onsdag klockan 19.00 är det ett revanschsuget BIK som kliver ut på vallen för att ta tre poäng. Jag hoppas på stort publikstöd!

Det var bra så. 
Petronella Ek 

P.s Foton från lagfesten dyker upp inom kort. d.s
 

Kommentarer
Postat av: Tropp

Tack för kvällen! Nu taggar vi för onsdag, 3 poäng är det som gäller då! :)

2010-06-01 @ 00:06:20
URL: http://jennytropp.blogg.se/
Postat av: Petronella

Tack själv, Jenny ätarn Tropp! Jajemen, allt för tre poäng! :D

2010-06-01 @ 07:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0