Mumsfillibabba.

Christer levererar igen.
http://www.youtube.com/user/christern77#p/a/u/0/sE39XnZIp4Q


Förövrigt kan jag meddela att juridik och paragrafaer inte är bra för hälsan.. men sömn är överskattat har jag hört. Sova kan man göra när man pensionerat sig om man inte drabbas av det som alla andra oldies verkar göra, morgonpigghet. Dagens höjdpunkt är iallfall att jag ätit en riktig delikatess, inget mindre än Daniel och Viktorias bröllopsmazarin, den va otroligt god! De borde ha gift sig mycket tidigare så att man hade fått äta mer mazariner.
Ikväll är det träning som gäller och imorn ska jag äntligen fixa håret så jag slipper se ständigt vidrig ut. Helgen är räddad helt enkelt. Hör och häpna men jag satsar även på min tredje vita helg i sträck, inte under hela min livstid som ni trodde. Bäst att jag pluggar lite paragrafer istället för att roa mig så att jag klarar terminens sista tenta och därmed skulle kunna avnjuta en helt felfri termin och slippa bekymmer under sommarlovet. Gött det vore.

 Sommarlov, ja tack!

Det va bra så.
Maja Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0