Ondskan Day One

Idag har ondskan flyttat in på viadukt. Nu undrar ni nog vem ondskan är. Ondskan är en soppa innehållande bland annat kyckling nudlar och grönsaker. Denna vecka ska jag och min kombo livnära oss på denna soppa och försöka att inte slå ihjäl varandra. För det är sådana saker som att äta soppa en hel vecka som kan göra två kvinnor så till den milda grad hatiska att man tillsist kväver den andre när den sover. Detta scenario ska vi som sagt försöka undvika.

Idag är det day one för ondskan (soppan) och idag får vi även äta frukt och dricka Brämhults Juice.
Vi tror fortfarande på idén, vi gillar fortfarande varandras sällskap och vi är ganska motiverade skulle jag vilja säga. Vi tröstar oss med kommentarer som, det är ju bara en vecka, soppan är ju faktiskt ganska god och tänk va snygga vi kommer bli. Petronella har aldrig ätit soppa en vecka i sträck förut, hon är lyckligt ovetande om vad denna ondska kan göra med livet. Jag har genomfört detta två gånger förut och jag kan meddela er att jag första gången fick panik och åt en Big Tasty dag 3 eller 4. Andra gången blev jag näst intill deprimerad och grät dag 5. Dock höll jag ut hela veckan andra gången. Nu är ju jag iof världens största matvrak och unnare som går i ett par skor och de flesta människor kanske inte börjar gråta över lite soppa som jag men det jag vill ha sagt är att det krävs mycket vilja och disciplin för att leva på soppa en vecka.

Återkommer med en rapport imorgon.

Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering tycker jag, hur gick de igår å hur går de idag?

2010-05-05 @ 16:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0