Träningshelg.

Idag är Petronella lite irreterad och trött saker och ting som händer eller kanske mest sånt som inte händer. Men men, det finns det ju fler som är.

I helgen hade vi träningshelg, vi började lördagen med en träning klockan tio och man kan tycka att det var i det tidigaste laget dagen efter en valborgsmässoafton. Men vad gjorde det? Halv tio kom ärtan och hämtade upp mig här på Viadukt. Dagen fortsatte med mat, teori och matchanalys. Även på söndagen började träningen klockan tio, mat, teori och teambuilding. Vi intog Bodaborg och tydligen gick Rik segrande ur bodaborgskampen. Men denna teambuilding var inget mot vad TeamSuccess hade kunnat knåpa ihop. Det har varit en bra helg och Karlskoga Dam innehåller många sköna, roliga och goa personligheter och jag tror att det kommer bli en kanonsommar.

Nu har även ondskan flyttat in på Viadukt. Frågan är då om jag och Maja kommer kunna hålla sams hela veckan? Men oj vad vi kommer gilla resultatet nästa måndag, förhoppningsvis!

Det var bra så.
Petronella Ek


Kommentarer
Postat av: Anna

Onskan! :D haha

Då vill du inte att jag tar med en nybakad bulle till träningen?

2010-05-03 @ 14:07:14
Postat av: Petronella

Nej, inga bullar för oss..

2010-05-03 @ 15:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0