Youngsters.

Jag är inte den som brukar läsa massa bloggar eller följer någon särskild blogg osv. Egentligen var jag helt emot att börja blogga, men efter att jag och min käre vänn Pek spontant öste skit över allt bloggande i världen och garvade bloggfenomenet rakt i ansiktet en kväll beslöt vi oss plötsligt och helt oväntat för att starta en egen blogg. Som folk kan hånflina åt eller va nu folk annars har för nöje av den här bloggen.

En sak är säker, det är inte bloggens utseende som lockar våra läsare. Jag har spanat in lite olika bloggar ett tag nu och insett att jag och Peckan är de enda i bloggSverige som använder sig av den här fina standardlooken man kan välja när man startar bloggen. Vi är alltså de enda som är så pass otekniska eller outhålliga att vi inte ens kan pimpa en blogg. Jag va inne och kollade på våra härliga ''youngsters'' i laget som vi kallar dom. De har minsann väldigt fina bloggar, deras look liksom lockar till läsning medan våran blogglook skrämmer bort läsare. Jag stör mig lite på det här som ni kanske märker. Imorgon har vi iallafall seriepremiär med Bråtens IK och då ska jag kanske passa på att fråga dessa teknikens under till youngsters om de kan lära mig och Pek hur man stylar bloggen. Jag känner att det är ju sånt som deras generation är bra på och vi som växt upp på det hårda 80-talet är lite sämre på.

På tal om seriepremiär så är jag äckligt vinstsugen och det tror jag att alla i vårt lilla lag är. Hoppas siktet stämmer bättre än i superfemmanmatchen sist och att vi tar hem tre härliga poäng imöra!

Det va bra så.
Maja Fröjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0