FASTER NELLA!

Jag har blivit faster till världens sötaste unge! En liten Meja!
Jag hoppas på att få träffa henne på söndag! Då ska jag ge henne ett löfte som jag ska hålla till varje pris, Jag ska vara den bästa faster hon någonsin kan drömma om! Och så ska jag pussa henne så mycket så hon tror att det spöregnar pussar! Jag är nu världens stoltaste faster!
Nu väntar jag bara på den andra lilla skitungen! Jag hoppas att den skyndar sig ut. Men till dess njuter jag av Mejas närvaro!

Det var bra så.
Petronella "Faster Nella" Ek


Kommentarer
Postat av: SsF

Kan man få 2 så tätt. Ja får nog vänta ett par år på nr2;)

Meja kanske blir ihop med Harry :)

2010-11-05 @ 23:20:06
Postat av: Maja

Haha Matilda, jag har redan gift bort Harry till Meja! Tur att vi tänker i samma banor.

2010-11-06 @ 10:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0