Filmen.

Det finns en film, en film som är bättre än de flesta andra. Varje gång jag har sett den känner jag mig stark, glad, ledsen, gråtfärdig, rofylld och har en bra känsla i kroppen allt på samma gång. Det är en film som man kan se om och om igen. En sån där film ni vet som man även tittar på hela eftertexten. Filmen jag talar om är "Så som i himlen". Om ni inte har sett den, se den. Har ni sett den, se den igen. Jag är grymt imponerad över hur de har kunnat skapa något som är så likt verkligheten och så träffande. Människornas beteenden är studerade in i minsta detalj och de presenteras på ett helt underbart sätt.

Jag tror att vi har bjudit på den här förut, men man kan aldrig se den för många gånger.
http://www.youtube.com/watch?v=-Hs9ck1aal8

Det var bra så.
Petronella Ek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0