Inflyttad.

Efter nästan fyra dagars kånkande, tänkande, pysslande, monterande och allt vad flytt innebär sitter jag nu helt utslgen i soffan. Jag hade tänk att visa lite bilder på boet. Men jag orkar inte röra mg ur soffan och ta kort, så jag funderar på att  istället butta min kropp åt vänster så att den hamnar i liggande läge och sen kommer jag följa mitt tvschema, strikt, utan undantag. Kvällens höjpunkt är Beck. Hur kan det vara så bra och spännande trots att man redan har sett det tusen gånger?

Mitt störtsa problem ikväll är att jag inte kan välja om jag vill dricka julmust eller glögg första kvällen i nya lägenheten. Både och kanske!

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer
Postat av: maja

Skönt att allt är klart!!!! Nu kan vi snart hälsa på.. JIPPI!

2010-11-07 @ 19:54:55
Postat av: Petronella

Skynda er!

2010-11-07 @ 20:45:23
Postat av: SsF

Ja kanske kan komma jag oxå ;)Om man får lov å plats.

Hoppas du trivs och att du känner friheten under dina vingar :)

2010-11-07 @ 22:23:39
Postat av: Petronella

Självklart! Finns det hjärterum så finns det stjärterum!

2010-11-07 @ 22:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0