Onsdag = Lördag.

Bra dag idag, känns änna som enna lörda som endel hade sagt. Började på universitetet och jag kom hem en timme tidigare än väntat = total lycka. Efter det hängde sambosarna lite tvätt och jag tittade på Mickael när han lagade mat = fläskytterfilé, potatisgratäng med lite tillbehör. Efter maten åkte vi och kollade på Bofors hockeylag som inte lyckades kamma hem en tre poängare och tillsist har jag även fått se på Greys Anatomy och städat litegranna så nu är det fin fint här också. Och nu lyckades Mickael få badkaret att släppa igenom vattnet så nu är dagen fulländad. Jo just det, jag fick en fin fin lön också, var gång blir jag förvånad över hur mycket jag hunnit jobba och slita. Mums sa plånboken!
-
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0