Partymyra VS Arbetsmyra.

PartyMyra VS ArbetsMyra = Arbetsmyra.
Sitter på jobbet, ska snart gå och lägga mig, imorgon när jag vaknar har jag varit här ett dygn och det är dax att åka hem till Kga igen. Inte helt fel, fast det är inte fel att jobba heller är klart.

Ikväll fick jag ett roligt samtal från ett nummer som inte visat sig på min display på många år, Joel K stod det. Men det va inte Joel som jag fick prata med utan hans kompis David och han va ju väldigt trevlig han med. Tillsist fick jag iaf prata mesd Joel också och han har nu, (om han glömt det imorgon) lovat att hålla i en Hönshusreunion. För er som undrar va hönshuset är så kan jag meddela att det är/va en byggnad som jag och ''småbrudarna'' som pojkarna kallade oss för brukade umgås med ett glatt grabbgäng under högstadietiden och jag tror till och med att Joel hade hönshuset som sitt rum på sommarrtid. Hönshuset bär iallfall på många roliga minnen. Så nu väntar jag ivrigt på en fin inbjudan till ett kallt hönshus.

Natti natti på er.
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0