Stor Större Störst.

Nu när allting i princip är klart i lägenheten och det inte finns ett enda utrymme kvar att placera en sak på börjar min ofta återkommande dröm om att äga ett hus komma tillbaka. Det är så tråkigt när det finns så mycket fina saker som jag vill ha men inte har plats för. Jag lider av problemet att jag inte tycker om att slänga saker eller byta ut saker. Som nu har jag massa nya lampor jag skulle vilja ha, men jag älskar verkligen dom jag redan har så jag kan inte med att byta ut dom. Min enda lösning på problemet är helt enkelt ett hus där jag skulle ha många rum att placera ut massa fina lampor och andra saker. Här nedan ser ni en bild på ett utav mina favorit hus. Det hittade jag och Peckan på en Danmarksresa för något år sedan och jag tycker att huset klär mig väldigt bra.
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer
Postat av: Peckan

Jag såg danmark idag, tror jag! Från Lund, coolt va? Jag var väldigt imponerad!

2010-11-09 @ 17:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0