Teknikens under.

Om man flyttar 50 mil från alla man känner så flyttar man även 50 mil från sin personliga tekniska support. Jag hade verkligen behövt min support idag! Jag behöver hjälp med att få rätt kanal på rätt plats och jag behöver hjälp med att hitta ettan. Hur kan ettan av alla kanaler vara försvunnen? Ska inte den finnas där i alla väder? Jag får väl gå ut på stan imorgon och välja ut den människa som ser snällast och mest teknisk ut. Undra hur man ser ut om man är teknisk, räcker det med att vara av manligt kön? Det kanske behöver vara en lite yngre man också, Farran är ju inte överdrivet bra på teknik. Sökverktyget inställt på att hitta en snäll, yngre, teknisk man. Spännande.

Idag har jag fått en ny erfarenhet, det är inte helt lätt att storhandla utan att ha en bil. En cykel utan korg är inte optimalt! Men skam den som ger sig! Tur att jag om min lilla blixt är bästa vänner!

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0