Varm korv boogie.

Häromdan gick jag genom stan i Lund och fick helt plötsligt syn på en man med låda på magen! Undra om jag någonsin sett en riktig låda på magen? I såfall har jag inte sett en så avancerad låda, på denna låda satt nämligen ett gigantiskt paraply. Jag kunde inte riktigt slita ögonen från honom och var nästan påväg att krocka med mötande trafik. Jag önskar att jag hade haft kameran i högsta hugg så jag kunde dela med mig av denna fantastiska syn. Men nå får hålla tillgodo med denna klassiker istället. Jag tror dock inte att min gubbe med låda hade sorg. Han såg rätt glad ut, men jag kanske borde ha sjungit et truddilutt för honom. Då hade han nog blivit ännu gladare.

http://www.youtube.com/watch?v=ieCFUtK2LmI

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0