Blod Svett & Mjölksyra.

Sådärja, nu känns benen som gele. Körde första styrkepasset med fotbollen idag och det kändes kan jag lova. Konstigt att allt blir så jobbigt och tråkigt när man tar bort bollen från sporterna, slår liksom aldrig fel. Aerobic , spinning och sånt är liksom inget för mig. För det första kan man bara tänka på hur jobbigt det är eftersom man inte blir distraherad för det andra är det ju grymt förutsägbart. Liksom ingen som vinner eller förlorar och aldrig något oväntat som händer. Nä, tacka vet jag bollsporter.
Nog om det. Nu ska jag kanske stretcha lite. Med tanke på att jag känt mig som en 70 åring hela vecka vill jag inte riskera att vakna som 80 imorn. Gonatt!
Längtar redan till 2011 års fyllefotboll på Movallen så det kanske är bäst att man börjar trimma kroppen redan nu :)
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0