Häljen!

Jaha, idag äre jobb fram till kl 18 som gäller. Sedan hoppas jag på lite främmat av Peter och Robin ikväll.
Imorgonbitti kommer ett gäng huliganer och hämtar mig för vi ska till Gustavsvik och äventyra i badet. Jag och syrran ska nämligen va barnvakt till våra gudbarn, kan bli helvilt!
På kvällen är det lagfest som gäller och vem vet, kanske kostar pensionären tillochmed på sig en utgång när Hassle gör Karlskoga. Den som lever får se.


Utöver detta städade vi (jag, Mickaels mamma och Anders) Mickaels lägenhet igår, sedan höll Mickael i en liten visning på kvällen. Jag ska inte gå in på hur duktigt jag städa men jag kan säga att jag kände mig som världens snällaste flickvän i slutet av dagen. Nu håller jag iaf tummarna för att lägenheten blir såld så vi kan börja dela på hyran nån gång ;)

Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0