Hard work work.

Hur kommer det sig att när man inte har något att göra händer det ingenting och när man redan har för mycket att göra vill alla att man ska vara överallt på en gång. Den här veckan ska jag till universitetet fyra dagar av fem. Sedan ska jag jobba lördag och söndag. Men nu ringde det från ett annat jobb så jag får helt enkelt ta lite ledigt från skolan på torsdag och jobba då med. Just nu känns livet bra slitigt må jag säga. Tur att jag hade en ledig dag igår och Mickael med så vi har hunnit ses något i veckan. Igår kom vi faktiskt iväg till Örebro en sväng för Mickaels tränarkollega Peter ringde och frågade om vi ville följa med honom och hans fru till Marieberg. Så det va gött att komma iväg lite och göra något kul.
Jag försöker trösta mig med att jag ska göra något kul för min lön när den här månaden är slut och att jag iallafall kommer ha råd att hälsa på Peckan i Lund och köpa fina julklappar.  Nä, nu har nog tvn svalnat så jag kan gå på den med mitt nya putsmedel, hoppas den blir fin.
Funderar på att önska mig fritid eller lite lyx i livet i julklapp. Går det?
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0