Hypokondri.

Avskyr hösten, bara deprimerande.. blir inte direkt mer positiv av att drabbas av hypokondri av alla sjukdomsföreläsningar heller. Tack och lov läser jag inte till läkare, då hade jag antagligen trillat av pinnen på stört. I morgon ska jag lämna blod, då blir jag väl ännu mer trött när de tömmer halva min kropp på blod. Undra hur mycket blod dom kommer ta? Men något bra måste man ju göra för samhället. Undra vem som kommer få mitt blod.. Nä, ge mig sommar eller åtminstone en utlandssemester säger jag!
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer
Postat av: Petronella

Du kan va lugn majbaj, de tar bara ett par kassar blod! Och med väldens tjockaste nål! Ingen fara alls! Om du blir dålig kan du ju alltid säga till dem att hämta Mamma Annika!

2010-10-18 @ 20:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0