Just det!

Just det, jag glömde säga. Imorgon får jag en nyckel, inte vilken nyckel som helst utan nyckeln till Tröskevägen! Det är bara Söndag (1), måndag (2), tisdag (3) och onsdag (4) dagar kvar sen på torsdag eftermiddag/kväll flyttar jag in i min lägenhet. Där jag får städa när jag vill, diska när jag vill, lägga saker vart jag vill, prata med mig själv hur mycket jag vill, sova när jag vill, äta vad jag vill, spida ut mig hur mycket jag vill, bestämma över allt jag vill, leka med bollar inomhus hur mycket jag vill, spela vilken musik jag vill, spela musik när jag vill, Jag får helt enkelt göra precis vad jag vill utan att någon annan blir ledsen eller arg. Lyx!

Så nu.. 
Det var bra så.
Petronella Ek    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0