Konversation.

Petronella upptaterade igår sin facebook status till. Har nu PAXAT, stjärnstopp att för all framtid vara filmväljare på Virvelvinden, Punkt slut.
Peter och Maja vill tydligen bestämma över Petronella. Känns lite småträligt. 

Peter: pax att bestämma allt över dig när vi träffas för all framtid, förutom att välja film på virvelvinden då så klart. stjärnstopp!!!!!
 
 
Petronella: Ska vi träffas för all framtid? Men visst, på tröskevägen får du bestämma nästan allt ;)

Maja:
pax för att bestämma över både peter och petronella för all framtid och välja film på torget samt hasselfors för all framtid plus att alltid ha shotgun i alla bilar som någon utav er ska åka med i STJÄRNSTOPP! 

Maja: pax att alltid bestämma vad som ska ätas i eslöv, hasselfors och karlskoga också, stjärnstopp!

Petronella:
Äh, Pax att aldrig laga mat, städa eller utföra någon tråkig aktivitet i Eslöv, lund, malmö, karlskoga, hasselfors, degerfors, gullspång. För all framtid, stjärnstopp!

Maja:
fan va dålig pax om man jämför med min!

Petronella:
Öh, neeeej! pax att alltid ligga på soffan (förutom när vi sover) och bestämma vad vi ska se på tvn, välja godis och dryck till godis och måltider. Och bestämma när vi ska festa och vart i alla ovannämnda städer och byar! för all framtid stjärnstopp!

Maja:
haha, men synd att jag bestämmer över dig så att jag bestämmer vad du får bestämma då! HEY HO LETS GO! 

Petronella: Tss, du får endast bestämma när jag är radiostyrd! det är enda gången du kan! sådetså!

Maja:
det är enda gången jag inte kan det!

Petronella:
hahha, jaa, det stämmer nog. Synd!

När man bor 50 mil från varandra har man alltid givande konversationer och massa bra saker att säga till varandra. Maja och jag har även hunnit disskutera KalleFilles (Prins Carl Philip, min pojkvän (hemligstämplat))besök på torget. Det kan bli en mycket intresant dag.

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0