Lampan 2.

Jag köpte en lampa till min hall för några veckor sedan. Tydligen köpte jag en riktig innelampa för igår va min lampas syster med på TV i det där programmet som kan heta typ Välkommen hem. Jag älskar min lampa, den gör fina mönster mot draperiet.
Jag tycker att Peckan ska kosta på sig lampan, för varje gång man tittar på sina lampor så tycker man att det är det finaste man sett. Lampan har många funktioner som att lysa upp ytor vilket gör att man ofta ser bättre. De kan också ha syftet mysbelysning och det kan ju Peckan behöva ha i sin singellya ;)
Själv prioriterar jag alltid dyra lampor framför skor, väskor och kläder.
Nu ska jag släcka ner mina lampor här och åka till Gullspång och jobba.
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer
Postat av: Petronella

Problemet är majbaj att lampan kostar så mycket att inte ens du skulle tycka att det var värt det. Men du som jobbar som en tok kan ju betala den åt mig? du och farran kanske kan dela!

2010-10-01 @ 12:34:36
Postat av: Siw

Håller med dotera min här.

Det är en fråga om prioritering Pek.

Skit i skoinköp och spackel och köp dej en fin lampa ist. Fina lampor har högsta prioritet

2010-10-02 @ 00:41:37
Postat av: Petronella

Grejen är den att jag måste prioritera bort allt annat för att ha råd med lampan. Jag kan betala hyran plus räkningar och sen köpa lampan. Men då får jag inte ett korvöre kvar till nödvändiga saker, tex mat. Så dyr är den. Men jag skulle kanske bli smal om jag inte hade någon mat på en hel månad, å andra sidan skulle nog studierna gå åt pipsvängen.

2010-10-02 @ 14:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0