Leva rövare.

Jag är bussugen! Det är alldeles för mycket plugg i mitt liv just nu, jag har under dagen försökt att få lite gjort. Vi bibliotekshängare lyckades väl sådär, men vi har ju i allafall försökt. Det är väl ändå något? Nu sitter Jessica och Erica här och är dungerstudisar, jag får dåligt samvete. Därför bloggar jag istället, jag har hört att det kan ge en G på tentan...
Allt detta läsande och tänkande gör mig väldigt rastlös och på bushumör. Jag måste få leka. Vi bor alldeles brevid en fotbollsplan, jag gick förbi där nyss  och där sprang en hel hop med unga pojkar och jagade fotbollar. Planen är omgiven av ett stänsel, när jag gick förbi ingången fick jag lägga band på mig själv för att inte springa in och sno en boll från ett stackars barn och överta hans plats i kön. Jag tänkte även, Snälla söta rara Gud lägg en boll utanför så jag kan få sparka till den med all min kraft! Jag börjar som ni kanske märker sakna fotbollen, hoppas Eslöv har ett lag som vill ha mig. 

Imorgon ska jag nog leva lite rövare, det ska bli kul. Undra vad jag ska hitta på bara? 

Det var bra så.
Petronella Ek

Eller nej, det var inte alls bra så. Jag vill gärna säga: DÖD ÅT TELE2.
Så nu...
Det var bra så.
Petronella Ek   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0