Lördag.

Jaha, det vart ingen lagfest för mig heller igår. Både humöret och hälsan svek rätt rejält. Har sällan upplevt en huvudvärk i sådan världsklass kan jag lova. Kan det va heldagen på Gustavsvik med de två hulliganerna som fullständigt tog slut på mig? De va iallfall duktiga, hoppade från skrämmande trean båda två och åkte varje (rutschbana?) minst 1000 gånger (va det kändes som).
Grabbarna var också mycket imponerade över mig hightec dator. Så jag bjöd dom på lite finesser som de fann väldigt underhållande. Edwin undrar också varför jag inte köper hus istället för att bo i massa olika lägenheter hela tiden. Han tror nog att jag är rik. 
Det va bra så.
Maja ''Gudmor'' Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0