Lyckan är total!

Äntligen börjar hösten (eller ska man säga vintern när det ligger snö på backen?) likna någonting! Jag fullkomligt spricker av lycka snart tror jag. Idag fick jag nämligen besked om att jag får söka praktikplats i Karlskoga trots Örebros samarbete med Karlskoga kommun. Ringde två snabba strategisamtal till mamma och min svägerska Malin för att välja så smarta och bra praktikplatser som möjligt. Två minuter senare ringde jag till en enhetschef inom psykiatrin i Karlskoga och nu sitter jag och hoppas på att få den platsen! Får jag det så kommer jag antagligen hoppa fram med glädjeskutt fram til l praktiken. Andra halvan av praktiken ska jag försöka få en plats hos en biståndsbedömare men där har jag inte fått fatt på någon än, de har väl gått hem för helgen!
som sagt, LYCKAN ÄR TOTAL! Nu får man bara hålla tummarna för att inte få ett sjudundrande bakslag och massa feta nej till platser här i stan! Men fram tills dess tänker jag njuta av alla möjligheter som svävar framför ögonen på mig!
-
Nu ska jag snart åka och käka tacobuffé, fira och leka med Frida all night long. Inte en dag försent!
Trevlig helg på er!
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer
Postat av: Mum

Håller tummarna

2010-10-23 @ 00:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0