MajaPartaja.

Eftersom MajaPartaja varit död alldeles för länge gör jag nu allt jag kan för att försöka behaga henne och göra henne villig att återgå till sitt vanliga liv igen. Idag har jag lockat henne med en nyinköpt partyklänning. Den va ruggigt tight, kort och har till och med någon korsett liknande look så om inte MajaPartaja vill festa nästa helg vet jag inte vad jag ska ta mig till!? Utöver detta börjar jag sakta men säkert vänja mig vid att vara korthårig. Det är svårt att lägga rätt håret där det inte längre finns något hår. I vilket fall trivs jag bra i short versionen av blondie. Jo, just det. Jag har nu blivit lovad en praktikplats i Kristinehamn om det inte finns någon över till mig i Karlskoga till våren så nu vet jag att jag slipper åka jättelångt! Känns bra, vet dock inte vart jag får vara än men det blir nog bra! Snart bara ett år kvar på universitet sen ska jag bli rik!
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0