snooze VS stänga av.

Hade tänkt åka in till universitetet idag och gå på föreläsning om bland annat döden. Tydligen så ville jag inte det lika mycket som jag trodde för när alarmet ringde och jag som vanligt skulle klicka på min 20minuters snooze tryckte jag istället på stäng av alarm. Tyckte att snoozen kändes ovanligt lång så kl 09.30 kollade jag på klockan och insåg att jag exakt denna minut borde sitta i bilen påväg till busstation. Förstår inte hur jag lyckades, har aldrig lyckats förut men någon gång ska väl vara den första. Detta resulterade iaf i en skön sovmorgon och en ledig dag. Jag hoppas att mina klasskamrater kan återberätta lite om vad jag missade.
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0