Som en boll kommer jag tillbaks till dig.

Idag har jag varit lite modig. Idag har jag nämligen varit i Stråhallen och tränat tennis med ett gäng medelålderskvinnor i sina bästa år. Det va riktigt kul faktiskt och de tre tjejerna i gruppen va jättesnälla. De hade barn som va lika gamla som mig med, men sådant är jag ju van med vid det här laget. På universitetet har ju alla socionomer katt och barn. Jag måste även påpeka att jag hoppas att jag har så vältrimmad kropp som damerna i den här tennisgruppen när jag är 35-45 år, jag va mäkta imponerad! Nästa måndag kan det nog bli tennis igen om jag kan komma från jobbet lite tidigare..
-
Annars har helgen spenderats i Gullspång. Det va faktiskt riktigt gött att åka hem och bara götta sig lite med familjen och kärleken. Idag har jag hunnit jobba också. Men imorn är jag leeeedig, om de inte ringer från trafikskolan förstås. Jag älskar ordet ledig, jag blir lycklig varje gång jag hör det!
-
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0