Tuesday bloody tuesday.

Sådärja. Nu har jag gjort dagens gärning och lämnat blod. Varför har jag inte gjort det förut? Kändes som att äntligen hittat en talang i livet. Min kropp fullkomligt forsade ut blodet i den där påsen och jag va bra mycket snabbare än den andra tjejen som låg där. Så nu har jag vunnit blodgivartävlingen också. Skönt! De proppad även på mig massa saker innan jag gick, presentkort, isskrapa, kalender och ett skrivblock. De är för generösa där borta på blodcentralen. När jag låg och drack min juice och återhämtade mig fick jag titta i massa papper om blod och mitt B blod är tydligen väldigt ovanligt. Om jag minns rätt va det bara 7% i Sverige som har min blodgrupp så nu känner jag mig lite speciell också. Det här med blodgivning va minsann bara en positiv upplevelse. Enda menet är ett litet hål och lite blod under bandaget på armen. (Ser det ut som att det är synd om mig nu?) Nu kan jag iaf rekommendera blodgivning till er alla.
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer
Postat av: !

snälla snälla snälla kom på en ny slutkläm till era inlägg! "det var bra så" är bara för jobbig!

2010-10-19 @ 19:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0