Tack för maten den var god...

Imorse tittade jag på tv i godanro medan min frukost gled ner i magen. Då visade tvn en findus, felix, findus, felix? Aja, jag vet inte vilket företag som ville ha min uppmärksamhet men jag vet att det var en reklam. Det satt en familj och åt mat, barnen tackade för maten och gick. Även Farfar skulle tacka och sa "tack för maten den var god, mitt på bordet stog en ko. Kon hette och Rita alla börja skita" Sen fick inte Farfar tala mer. Jag är nu fruktansvärt nyfiken på fortsättningen på ramsan. Är det någon som kan den eller någon annan liknande tackramsa så skulle jag tycka att det var sjukt kul om ni ville dela med er av denna.
Jag kan dela med mig av den vi körde på snövägen i mina unga år. "tack för maten den var god, fyra spydde resten dog"  

Nyss satt jag och grät till vänner, jag gillar att Rachel och Ross äntligen får varandra i slutet och att Monica och Chandler får barn. Men jag gillar inte deras avsked.

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0