Lagfest.

Idag har Bråtens damer lagfest och jag är inte där, det känns i hjärtat. Det är just sånna här saker som gör min hemlängtan jobbig. Idag är den väldigt jobbig. Usch! Jag vill också gå på lagfest med alla de underbara profilerna. Mest av allt vill jag nog gå på lagfest med Maja. Maja och jag behöver träffas snart, vi behöver tala det språk som bara hon och jag förstår. Allt blir så mycket roligare då. 

Jag vill ge lite cred till vårat lag. Vi har haft en väldigt tuff sommar, det är inte lätt att förlora så sjukt mycket som vi har gjort. Men jag hoppas att vi alla har lärt oss att hantera motgångar och lärt oss att bita ihop och kämpa vidare. Det är starkt att match efter match gå ut på planen igen och fortsätta jobba! Jag hoppas ni får en kanonkväll! Jag hoppas också att vi kan komma igen och lyckas bättre nästa sommar. Vi har ju förresten en vinst i varannan damernas att försvara i vinter, det skulle vara skönt att ta hem titeln till vallen igen och få lite revansch för denna sommar.  


Laget som kämpat en hel sommar!

Hångel med varannan damernas pucklan!

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0