Bortgifte av Peckan.

Sedan Peckan flyttat så har jag börjat försöka följa vad hon skaffar sig för nya vänner i Lund. Jag dömer hur bra vännerna verkar va och vilken nytta hon ska ha utav dom enbart efter namn och utseende.

Idag såg jag en lämplig fästman till Peckan, jag har hittills bara kollat namnet men eftersom man inte ska gifta sig med folk för deras utseende väljer jag att låta bli att titta på hans bilder. Peckans blivande fästman heter Ceasar Fredriksson. Varför passar Petronella och Ceasar så bra ihop då kanske ni undrar nu. Ja, Petronella är ju ett rätt konstigt namn och det är ju Ceasar med, jag gillar namnet Ceasar det låter sådär viktigt och sedan heter han ju Fredriksson också. Så om Peckan och jag gifter oss så får vi samma efternamn och då blir vi nästan systrar på riktigt tror jag. Om jag nu skulle offra mitt efternamn för ett simpelt son namn.

Peckan har andra spännande efternamn på sin vännerlista, en heter Lejonhielm och det låter ju utomordentligt rikt, personen ifråga har säkert en schysst och lyxig lägenhet där Peckan kan få bo tills hon fått sin egen. Hon har även en vän som heter Bahlenberg Jansrudsvangen i efternamn. Det namnet är ju så komplicerat att en normalbegåvad person knappt kan stava rätt på första försöket så henne skulle jag tippa att Peckan borde söka sig till när hon har problem med plugget och behöver lite hjälp. Frågan är ju dock om personen har norskt påbrå isf ska hon nog vända sig till Michelle Vernier istället. 
Sist men inte minst om Peckan någon gång virrar bort sig i Lund tycker jag att hon ska ringa till sin vän Jessica Lundh, hon borde ju hitta. 

Sådär, nu behöver hon nog inga fler vänner för de hon har uppfyller alla hennes behov så bra redan.

Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer
Postat av: Peter

haha maja.

2010-09-06 @ 19:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0