Go Went gone.

Idag är en sorglig dag på många sätt. Idag har nog alla ägnat en tanke åt alla som omkom i World trade center och deras anhöriga. Fy va hemskt. Vi får hoppas att något så tragiskt inte händer igen.
Idag är det för mig Peckan och ett flertal andra även slutet på en rolig period i våra liv här i Karlskoga. Idag va sista kvällen som statt hade öppet för 18år och uppåt. Vi kommer alltså inte längre in hos min granne stattshotelet. Hur fan gick det till? Konkurs blir. Jag måste säga att jag tycker att det känns lite konstigt att jag och Peckan inte är där och tar farväl. Så jag säger det här, farväl statt hoppas du kommer på bättre tankar för jag orkar inte gå ända till Wickan. Nu har man inget annat val än att leva upp till mitt pensionärs liv som Peckan kallar det.
Inga mer förfester på viadukt och inge mer statt.
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0