Duktigast.

Idag har jag varit duktig. Så alla som vill ge mig några goda ord är hjärtligt välkomna. Jag och mamma (mest mamma) har packat klart. Nästan, bara morgondagens resväska kvar att pyssla ihop men jag hoppas på att klara det imorgonbitti. Som jag redan har talat om ville SJ gärna att jag skulle stanna i Karlskoga så de ställde in mitt tåg, men de insåg tydligen sitt misstag och gav mig biljetter till en annan avgång. När jag idag hämtade ut biljetterna ser jag att de till och med har varit så snälla att jag fått bokade platser. Sådant lyx som jag inte längre kostar på mig när jag bokar biljetter. Det ska bli skönt att slippa behöva flytta sig för att jag råkat slänga ner mitt arsle på någon annans plats.

Ikväll har jag umgåtts med mina kära vänner, som jag skulle ha gillat lite mindre efter i kväll om det inte hade varit så att jag skulle lämna dem i tre månader. 

Imorgon återvänder jag till skåneland och kommer inte tillbaka till skogarna förrens till jul, jag hoppas att jag fram till dess kan få små doser av stan för annars kan det nog bli tuft att klara sig där nere i södra Sverige. Men jag gör ett tappert försök och ger man fan på att lyckas. 

Det var bra så. 
Petronella Ek    

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

det är alltid så drygt när man måste flytta på sig när någon annan kommer och har bokat platsen.

fast det är drygt att också behöva betala så mycket extra för en sittplats hmm. :)

2010-09-29 @ 19:15:10
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Petronella

Kan inte annat än att hålla med helt och fullt!

2010-09-29 @ 21:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0