LE05

Igår var Ledarskap 05 tillbaka på Letälvsskolan. Och allt var precis som vanligt, helt ofattabart att vi har varit borta från varandra i drygt två år. Påställa och dumma kommentarer var vardagsmat under vår gymnasietid och igår fick vi smaka på vissa av våra inte allt för smarta stunder. Till exempel kan Folke kasta ett pappersflygplan 50 m, Jimmy tror att EM skulle spelas i Japan, Alex funderade på från vilklet land muslimerna kommer och Sandra tycker att vi har väldigt många maskar som bor här tillsammans med oss på vår jord. Under gårdagen tog Le2an hand om oss med blandade resultat. Något denna Le2a inte visste var att man inte ger LE05 en tävling, det kan aldrig gå väl och det är inte mycket vi bangar eftersom vi är en klass full med vinnarskallar som älskar att leka. Mitt lag bangade minst så vi tog med oss segern hem och det kan väl vi säga var rättvist, med tanke på att Patrik fick offra sitt huvudhår. Jag kan dock rekomendera att inte äta råa ägg eller absolut inte vara kräkmagad och äta två råa ägg. Det kan gå på tok då.  

Idag fortsätter LE05 att njta av varandras sällskap och slår till medd ett dundrande party! Jag tror om jag känner oss rätt att det kan bli fantastiskt kul och nya minnen kommer definitivt skapas och dessa minnen vill jag bära med mig för all framtid. Jag blir sjukt glad av att umgås med dessa människor och jag tror att jag delar känslan med resten av klassen. Om ni ser mig gå runt och le i kväll så är det bara för att jag är så glad! 

Det var bra så.
Petronella EK  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0