LÖÖÖVE!

Har egentligen bara en vettig sak att säga idag, JAG ÄLSKAR LEDARSKAP 05-08.
Hur har jag klarat mig utan dessa människor vid min sida i dryga två år? Kan inte förstå hur det gått till. Efter helgen kommer jag nog lida av abstinensproblem. Efter två år är vi alla samma personer som vi var förutom att vi är lite äldre och visare. Vi har alla våra egenheter men alla har vi lärt oss att älska varandras både positiva och negativa sidor och det tycker jag är fantastiskt.
Skulle vilja återuppleva helgen gång på gång på gång.
Gu va jag saknat detta sällskap.
Stort tack allesammans för en fantastisk helg!
Bilder kommer såfort jag nyktrat till!
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0