Mitt första val.

Ja, igår eller ska man säga idag kan man ju konstatera att mitt första val gick till historien. Mestadels på ett negativt sätt. Jag kan ju säga att jag inte är en utav dom som röstat för att Sverige ''demokraterna'' skulle komma in.
Dock är det ju så i Sverige att alla ska ha rätt till sin åsikt och ha yttrandefrihet så om nu så många Svenskar vill att SD ska få vara med och styra vårt land så är det väl så det ska vara.
Jag tror att de som är med i SD har väldigt svårt att sätta sig in och förstå sig på andra människors liv och andra människors känslor. Av någon anledning tror jag också att många SD anhängare faktiskt skulle vilja att ett annat land välkomnade dom om det nu skulle ske en naturkatastrof eller bli krig här i Sverige.
Jag är utav den sortens människor som tycker att de allra allra flesta människor förtjänar en andra chans i livet och att man kan förändras och göra bättra ifrån sig. Men ibland behöver man kanske en knuff i rätt riktning och lite hjälp och stöd för att hitta rätt väg igen och kunna tillföra Sverige något bra.
Mitt första val gick till historien och jag kan inte annat än tycka att det är sorgligt.
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0