Monday morning.

http://www.youtube.com/watch?v=_wLr9-vYa6M&feature=related

Från ett jobb till ett annat denna morgon. Då sitter denna låt där den ska.

Måste även kommentera Peckans påhopp om att jag är pensionär, jag skulle inte vilja kalla mig pensionär utan vuxen. Peckan förstår inte att jag redan levt mitt studentliv och bott på andra orter i fem år. Inte lika spännande för mig som för henne längre.

Först kände jag mig lite illa till mods när min vän kallade mig pensionär i flera minuter i vårt telefonsamtal. Har jag blivit så jävla tråkig tänkte jag. När jag sedan insåg att jag hade somnat på soffan kl 21.30 en lördagkväll fick jag lite ångest och tänkte, shit jag är pensionär. Men nä, det är jag faktiskt inte. Ibland är det bara gött att ta det lugnt och att helgen blir jättelång för att man har hela dan och hela kvällen och en hel söndag utan att må dåligt. Nu fick jag iof åka och jobba på söndan så en dags helg försvann ju men ändå.

Till sist vill jag hälsa till min partajande vän i Lund att hon ska komma ihåg vem som va pensionär när vi först träffades och vem som har gjort henne till den partypingla hon är ;)

Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0