Att handla på nätet.

Har idag gjort mitt livs första nätbeställning.
Fy, jag hatar internet litegrand nu. En jäkla massa krångel må jag säga.

Tänk va mycket lättare det är när man kan prata med en person och titta på sakerna innan man köper dom. Nu får vi bara hoppas att det blev bra så att jag kan få lite snyggt därhemma. Så står det ett pris och sen när man trycker så kommer det ett annat, jag fatta inget där ett tag. Det krävdes två nödsamtal till min svägerska för att jag skulle lyckas genomföra en beställning. Hon tycker tydligen det är svinlätt att nätshoppa, kan inte förstå varför. Ber till Gudarna att jag slipper skicka tillbaka grejerna sen med, då blir det väl ännu krångligare. Jag måste också tillägga att jag redan efter att ha väntat en kvart på att få varorna börjar tröttna och vill ha dom i näven direkt, undra hur lång tid det kommer ta?

Idag har förövrigt mitt vitrinskåp till köket som jag fick i födelsedagspresent kommit in till butiken så nu ska Mickael få va handy man igen. Han är bra på sånna där saker som jag blir arg bara av att tänka på! Men nu önskar han nog att jag blir klar med allt ståhej i lägenheten så han får lite lugn och ro i tillvaron.

Vitrinskåpet

Gardiner som ska agera draperi i hallen

Ryamatta, till sovrummet eller hallen.

Det va bra så.
Maja ''nätshopparen'' Fröjd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0