Kompisar.

Jag har fått kompisar i Lund. Ja, det måste vara så för jag har fått mina första facebook vänner från klassen och allt som händer på facebook är sant och man ska alltid lita på allt som sker där. Så har man fått vänner på fejjan då är man vänner för livet och väldigt bra vänner dessutom!

Gårdagen bjöd på rundvandring i Lund och opassande uppdrag på passande platser runt omkring i stan. Jag blev värvad in i det röda laget, som gav en rejäl, men för allmänheten okänd, slant för att få mig i sitt lag. Vad resulterade denna supervärvning i då? Jo, såklart SEGER! När det är dags att leka är jag på hugget! Vi fortsatte kvällen med att köa i tusen år utanför västergötland nation, en kan tydligen inte lita på vächötta. Vi gav tillslut upp och gick till en annan pub som troligtvis inte hade något namn. Denna namnlöshet grundar jag på att jag inte för mitt liv kan komma ihåg att det satt någon skyllt utanför som talade om att stället var döpt. Jag kanske helt eneklt får hitta på ett namn. 

Nu ska jag göra något vettigt. En av mina klasskamrat skulle plugga, det ska inte jag göra. Med vettigt menar jag ta en svängom på stan. 

Det var bra så.
Petronella "kompisraggarn" Ek
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0